Pages

Saturday, June 26, 2010

Project 365: Day 207- June 25th


It was a pigtails kind of day for this lady yesterday, haha :) Makes me embrace my child hood... or something lol :P I don't know, but somedays I just loveeee wearing curly piggy tails tee-hee :)

And thennnn, Ethan, Bobby, and Cory attempted to get the jet-ski up and running again.


And they FINALLY got it working! Wahoooo :) hehe! So, Ethan took me for a ride.... :)


And yes I screamed the whole time, haha! AHHHHHHHHHHHHHHHHHH :) So much fun though!


Cheers to Project 365! :)

Friday, June 25, 2010

Project 365: Day 206- June 24th


I spent most of my day working on a project for class. It's not due til Monday, but since we're going to be gone all weekend, I wanted to get it done: PRONTO! :) This is a graphic organizer I designed for the unit/lesson plan I am working on: Budgeting and Finances. I needed a visual representation for my students and well, that's the one I designed haha! It's a little crooked, but I think they'll get the idea :)

And then Ethan came home and we went to try and get the jet skis working again. The batteries needed charged and they needed new gas hehe! Here's Ethan working on the one...


And well, I didn't have much to do during this time haha, so I took some random pictures. I LOVED this one... it's a picture of what was behind me: the bridge, trees, and GORGEOUS sky line! I love it :) so beautiful!


Cheers to Project 365! :)

Thursday, June 24, 2010

Project 365: Day 205- June 23rd

Arena came over (after I worked on my projects for class and made some yummy nacho dip) and we started making a list of the things we are going to take on our trip this weekend. Arena (Jon's girlfriend), Jon (Ethan's brother), Ethan (my boyfriend), and me are all going out of town this weekend for a nice little, relaxing get-a-way and we wanted to be especially prepared hehe! We bought stuff for cheeseburgers, hot dogs, smores, french toast, cinnamon rolls, chocolate chip dip... oh yes, we are ready to eat and have some fun haha! :) Here's some of what we bought:


We're piggies, what can I say, haha! :)

Then, we worked for LEGIT 2.5 hours on our Boater License test.... and guess what? YES, Arena and I passed with a 95 freaking percent, wahooooo! :) haha! We were so proud of ourselves! We bought jet skis (if you remember lol) and we needed these..... oh my, we are pumped :)


The rest of the night was spent watching the boys work on our jet skis hehe! :)

Cheers to Project 365!

Wednesday, June 23, 2010

Project 365: Day 204- June 22nd


I'm really trying to get the scrapbook of Ethan and I done (well, at least the pictures of our first 4 months of dating, so I can start on our newer pictures hehe) So, I worked on 2 pages today :) The one above is "I love you because...." and surrounding our picture is a list of all the reasons why I love Ethan :)

The next page is just a random swirly mess of two of our pictures, hehe :) and it says "Those first few weeks we were just getting to know each other but my oh my were they wonderful. You would drive to my house just about every night and I was always so excited to see you. Making sure my hair and outfit were perfect, butterflies in my tummy.... and I thought I loved you THEN."

then, we were out driving around looking for a place for Ethan's sister to move in to and we came across these jet skis. Ethan asked if they were selling, they said make an offer, Ethan did... and bought them, haha! Now we have jet skis! How cool is that???

We are so excited to get them out on the water! :)

Cheers to Project 365!

Tuesday, June 22, 2010

Project 365: Day 203- June 21st


So, this happened Sunday night, but I had to tell the story since I already completed Sunday's Project 365 haha! I was scrapbooking and watching a movie while Ethan was at work and decided I needed some tape, so I got up and went out to the kitchen and I saw the BIGGEST wolf spider EVER. I screamed, ran back to my bed, and called my mom, haha! I was like "Mom, I'm crying because there's a HUGE wolf spider on our kitchen floor and Ethan isn't here to kill it and I'm freaking out cause that means I have to kill it. So, please stay on the phone with me in case it jumps up and attempts to kill me." HAHHAHHA. Now that I think about it, that was super silly, LOL, but I was sooo scared haha!!

And yes, while all this was happening, I was scrapbooking :) This page is where I wrote out every love quote I could think of that I felt fit Ethan and I and surrounded the picture with those words :)


I LOVE scrapbooking and can't wait to continue scrapbooking this book for Ethan and I :)

Now, on to Monday morning, haha! I spent most of the day working on a project for class. It was actually really fun! :) Then Ethan got the night off work, so I got things together and made a spinach dip and cheesy bacon bites. It was my first attempt at them, but I think they turned out alright :) Here's our cute little set-up hehe!

Then, I cute Ethan's hair for the FIRST TIME. I was super nervous that I was going to mess it up haha! Usually his momma does it, but she's been really busy here lately, so it was up to me. Eek! I think it looks alright, but here's what was left over before I swept it up haha!


And then he and I went over to his mom's house and there was this little kid over there who is his mom's neighbor. And I LOVE lightning bugs, right? Love to catch them, look at them, enjoy them. Well a lightning bug was flying around this little kid and he screams "YOU READY TO MEET GOD??" and smacks the lightning bug in between two hands and kills it! I was in shock and devastated. There are it's remains... how sad :(


Cheers to Project 365!

Sunday, June 20, 2010

Project 365: Day 202- June 20th


So, Ethan and I woke up this morning and went cat-fishing with Bobby. It was like 8-noon, so I didn't really think anything about putting on sun screen. It was early morning.. whatever. Eh, yeah, we were on the water *smacks head*... well, the sunburn didn't even show up til late. So, I left about 1:30 and went to my dad and brother's ball game.... and it was there I realized I was SCORCHED.... legs and arms! It's really sore and really hot, but hopefully it tans! LOL

Then, like I said, I went to my dad and brother's softball game:

Here's momma and I watching (YES, my eyes are closed haha!)
We got our dad a new baseball bat... a REAL Demarini, haha!

Happy Fathers Day dad!

Cheers to Project 365! :)

Project 365: Day 201- June 19th


Ethan and I woke up Saturday morning and headed to Newark for Ethan to get his title for his car changed to his name and to get plates for his streetbike. Then, since my phone was malfunctioning, we went to Verizon and I got the EnV touch! I LOVE it! It's such a great phone and I feel so blessed to have it hehe! I needed a new phone desperately, so this was an amazing opportunity to get a new one! Here is the inside... a pic of my boy and me hehe :)

Then we hung out for the afternoon. I played the nintendo... Ethan played his guitar and serenaded me as I defeated Donkey Kong 3 haha!

Then we went to the Dresden Homecoming with Arena. Ethan tried to win this car hehe!

And then we came back to the house and had a Super Mario Go-Kart tournament.. and YES, I LOST!! :( haha!


(Arena kicking my BEHIND haha!)


(They were laughing at me getting into the game lol)


(Arena and Alyssa jussss hangin' out)


(Eh, he loves me :))


(He swears up and down someone spit in the sweet tea haha)

Then Ethan and I played WAR and went to bed!

Cheers to Project 365!